Har bygget konstruksjonen og er i ferd med å legge taket og har oppdaget små svarte prikker på noen bjelker på den nedre etasjen. Antar at det skyldes at det har vært utsatt for fukt.
Mitt spørsmål er
Bør vi:
A.) Bytte ut disse med andre bjelker.
B.) Behandle bjelkene på noen måte.
C.) Fortsette å bygge og la treverket tørke ut ordentlig.
Et oppfølgingsspørsmål:
Om vi skulle fortsette å bygge. Kan dette påvirke isolasjonen når vi vel setter den inn også, selv om vi lar treverket tørke ut ordentlig?
mvh
David
Mitt spørsmål er
Bør vi:
A.) Bytte ut disse med andre bjelker.
B.) Behandle bjelkene på noen måte.
C.) Fortsette å bygge og la treverket tørke ut ordentlig.
Et oppfølgingsspørsmål:
Om vi skulle fortsette å bygge. Kan dette påvirke isolasjonen når vi vel setter den inn også, selv om vi lar treverket tørke ut ordentlig?
mvh
David
Det var raskt svart; Jureit.
Svaret var akkurat det jeg ville høre. ;D
Det ville føltes slitsomt å måtte bytte ut reglene. Morsomt hvordan man søker svar som understøtter ens hypotese iblant. Håper ingen kommer med noe annet svar.
mvh
/Late David
Svaret var akkurat det jeg ville høre. ;D
Det ville føltes slitsomt å måtte bytte ut reglene. Morsomt hvordan man søker svar som understøtter ens hypotese iblant. Håper ingen kommer med noe annet svar.
mvh
/Late David
Klikk her for å svare