S
en skikkelig jernvarehandel hjelper deg ta med det du trenger hjem.
det er ikke snakk om noen spesialproduksjon.

SBH skrev:
en riktig jernhandel hjelper deg ta hjem det du trenger.
det er ikke snakk om noen spesialproduksjon.
Men hvilke lengder finnes å bestille?
Kan du ikke fortelle om det med en ref. til en eller annen produsent som har disse som lagervare, siden det ikke er spesialproduksjon. Jeg er genuint interessert i å få hjelp med å finne lange M6 med skruehode.

S
oceanis skrev:
Men hvilke lengder finnes å bestille?
Kan du ikke fortelle om det med en referanse til en produsent som har disse som lagervare, siden det ikke er spesialproduksjon. Jeg er genuint interessert i å få hjelp med å finne lange M6 med skruvhode.
spør en mekanisk verksted sjekk med en jernvarehandel. dette eneste jeg brukte er for å montere en balsanese til et spesialbygg.

SBH skrev:
fråga en mekanisk verksted sjekk med en jernvarehandel. dette eneste jeg bruk er for å montere en balsa nese til en spesial bygge.
Tror faktisk ikke det er verdt å engang spørre i noen jernvarehandel, for ingen jernvarehandel i Svea rike finner slike som standard og kan da ikke heller bestille slike. Skal ikke krangle mer med deg i kveld om dette :)

Når jeg trenger løser jeg det på annen måte...

S
jeg skal ikke la deg gå fri. :p
skal finne et sted hvor du kan bestille.
jeg har jobbet med mye spesielle greier. lett måneder etter spesialprodusert.
og nå når man er litt sykemeldt så skal jeg lete videre.
om det blir utlandet går det bra likevel?
(jeg liker ikke å kjøpe fra utlandet selv, synes det er kronglete med toll og slikt)

S
oceanis skrev:
Tror faktisk ikke det er lønt å engang spørre i noen jernhandel, for ingen jernhandel i Svea rike finner slike som standard og kan da heller ikke bestille slike. Skal ikke krangle mer med deg i kveld om dette :)

Når jeg trenger, løser jeg det på annen måte...
du litt hjelp hva betyr skrue m6s og skrue m6m?

SBH skrev:
du litt hjelp hva betyr skrue m6s og skrue m6m?
M6 skrue sekskant hhv M6 mutter

oceanis skrev:
Men hvilke lengder finnes å bestille? Kan du ikke si noe om det med en ref. til en produsent som har disse som lagerprodukt, siden det ikke er spesialproduksjon. Jeg er genuint interessert i å få hjelp med å finne lange M6 med skruehode.
http://www.sifvert-skruv.se/sv/katalog/

Kan vi ikke få se et bilde av konsollen / hyllen som er satt opp?

S
vi har gått fra hyllan.problemet. og det blir nok ingen bilde.

oceanis. æ det der var virkelig pinlig, jeg så jo det det når jeg bestilte förtagsbult.

S
nå når jeg tenker på det så var jeg i en mindre jernvarehandel der selve molypluggen ble solgt separat.
og man fikk velge hvilken skrue man ville ha

Klart det finnes lengre skruer.... :D

Om det går bra med insex så f.eks. artikkel "091202 6140" M6X140 på Mattsons. Er ikke en butikk men produsenten.... dog så har de en nettbutikk www.skruvbutiken.se

finnes det ikke der så finnes det ikke føles det som men er litt usmidig side! :)

der finnes også "091202 5230" M5X230....

[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Sist redigert:
Bare fem sider om å "montere" en Molly... Litt bedre kan dere vel. :p

Alfredo skrev:
Bare fem sider om å "montere" en Molly... Litt bedre kan dere vel. :p
Æh, det er vel 5 innlegg om hvordan man monterer en molly, 2 sider med spørsmålstegn om hvordan TS kunne mislykkes og 2 sider om det er mulig å kjøpe 110 mm M6

S
huggan skrev:
Jo en sån har jeg med men ville ikke bestille hjem en kartong men 100-200 skrue når jeg trenger 2 stk.
en riktig jernvarehandel lar deg kjøpe de du trenger

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.