29.649 lest ·
7 svar
30k lest
7 svar
Plastplater/pleksiglass/plastglassplater, kjøpe hvor?
Tidligere har vi kjøpt sånne gjennomsiktige plastplater på OBS, men de har ikke byggeavdeling lenger.
Har nå funnet på Biltema, de kaller dem plastglass, 120*80 cm for 289 kr. Vil ha den størrelsen eller 240*80 cm. Pleier å være 2-6 mm tykke.
Folk ser ut til å kalle det forskjellige ting, plexiglassplater, plastplater, og plastglassplater, vet ikke om det finnes flere navn.
Synes 289 kr for 120*80 cm er dyrt siden jeg trenger 20 plater.
Noen som vet om noen andre som selger i denne størrelsen? Claes Ohlsson ser ut til bare å ha små.
Vet ikke hvor jeg skal vende meg =/
Har nå funnet på Biltema, de kaller dem plastglass, 120*80 cm for 289 kr. Vil ha den størrelsen eller 240*80 cm. Pleier å være 2-6 mm tykke.
Folk ser ut til å kalle det forskjellige ting, plexiglassplater, plastplater, og plastglassplater, vet ikke om det finnes flere navn.
Synes 289 kr for 120*80 cm er dyrt siden jeg trenger 20 plater.
Noen som vet om noen andre som selger i denne størrelsen? Claes Ohlsson ser ut til bare å ha små.
Vet ikke hvor jeg skal vende meg =/
Blir skabbete som satan, ripes av den minste lille ting og ser generelt dårlig ut, ofte veldig dyrt også. Tror vi tok mer for plexi/makrolon enn for eksempel lamellglass da jeg jobbet på glassmesteri (ikke helt sikker).J Jönas skrev:
Klikk her for å svare