P
Hei!

Jeg bor i en leilighet og har et av rommene som atelier. Hittil har jeg brukt vanlig plastfolie som malere bruker for å dekke tak, vegger og gulv. Deretter papp og malermatte. Det ble ikke bra.

Nå har jeg i stedet tenkt å bruke tykk bygningsfolie på tak, vegger og gulv og deretter et melkepapp-lag på gulvet. Deretter vil jeg bruke en grov støvsuger for å suge opp overflødig maling.

Hva bør jeg bruke for tape? Hvordan skal jeg lage en holdbar dør i plast, eller om det finnes bedre alternativer? Det er ingen dør i det hele tatt til rommet.

Sist blåste plasten opp og sto ut fra veggene, og det ble et lufttrykk på plastdøren jeg brukte og ja, det var som om den skulle briste. Trenger tips og råd om hvordan dette kan motvirkes.

Helst vil jeg at det skal kunne sitte ordentlig i noen måneder uten at jeg trenger å gjøre det på nytt. Og jeg vil ikke bekymre meg for at maling glir mellom. Det skal være godt gjort, rett og slett.

Etterpå kan jeg gjøre mindre tiltak om det kreves. Grunnen til at jeg plastet er fordi malingsprut kan gjøre at jeg trenger å sparkle bredt osv. Du forstår.

Hvordan skal jeg gå fram?

En lys gang med lyse tregulv og hvite vegger, en trestol står ved veggen, og en åpen dør fører til en entré med fliser og en ytterdør. Et rom med malingsbøtter, plastdeksel og maleutstyr langs veggene. To vinduer bakerst i rommet, med parkettgulv og hvite vegger. Stabler med malingsspann, en malt duk og kunstnerutstyr i hjørnet av et rom med lukkede persienner på et vindu. Stable ateljé med plastkledde vegger, treverk stablet opp, malingbøtter langs siden, og et beskyttet gulv for kunstprosjekter.

Takk på forhånd!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.