Vi har i våre yttervegger: Panel-utegips-isolasjon-plast-isolasjon,-innegips. Nå har jeg hørt at man ikke skal ha plast i veggen som er mot våtrom, fordi på innsiden har du tettesjikt som gjør at det blir kondens mellom tettesjiktet og plasten. Hvordan gjør dere det? Vi har spurt alle mulige, også husfirmaer, alle sier forskjellige ting!
Takknemlig for svar /terese