Vi har i våre yttervegger: Panel-utegips-isolasjon-plast-isolasjon,-innegips. Nå har jeg hørt at man ikke skal ha plast i veggen som er mot våtrom, fordi på innsiden har du tettesjikt som gjør at det blir kondens mellom tettesjiktet og plasten. Hvordan gjør dere det? Vi har spurt alle mulige, også husfirmaer, alle sier forskjellige ting!

Takknemlig for svar /terese
 
Hvordan gjør man for å få tett mellom dampbarrieren i øvrige rom og våtrommets tettesjikt?
 
BoD skrev:
Hvordan gjør man for å få tett mellom dampsperren i øvrige rom og våtrommets tettesjikt?
Vet ikke om denne løsningen er kosher men man kan la plasten fra de øvrige rommene gå ned et par centimeter over fuktsperren og deretter male sammen plast og fuktsperre med fuktsperre.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.