Vi skal bygge en pergola ca 4x4 m og uten tak på en takterrasse i fjerde etasje og har ingen mulighet til å bore. Vår tanke er å forankre stolpene i store metallbokser ca 1700x60 og 40 høye som også skal fungere som plantekasser. Vi lurer på hvor tykk metallet bør være i disse boksene. Vi har også hatt en tanke om å bruke oljefat som vi halverer og setter sammen tre og tre. Ønsker gjerne synspunkter på dette, takk!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.