Hei
Går i tankene om å bytte panel på huset,
Stående uten lock.
Trodde å ha tre forskjellige bredder, tilleggsisolere med 80mm
Er det passende å ha asvaboard bak panelen før spiklekter 28x70?
 
Hva finnes bak panelet i dag?
 
Spiklekt 22x45
Den tenkte jeg å ta bort og sette 80mm isolasjonsplate.
På det 28x70 spiklekt
Og tanker er om man deretter kan sette asvaboard
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.