Hei, jeg skal først berømme forumet, hvilket bra forum jeg har fått kjempegod hjelp i alt mulig, nå har jeg et nytt spørsmål jeg vil ha hjelp med, skal panelere om en vegg og tilleggsisolere, huset er ganske høyt så det blir en deling på veggen, men det øverste vinduet på den enkle skissen kommer under takutstikket går, jeg skulle gjerne ha delingen ved den heltrukne streken, men da kommer delingen 30 cm i nivå på vinduet, blir vel ikke helt riktig, tar jeg delingen under så blir det bare korte plankebiter, men jeg antar det er så jeg får gjøre, takknemlig for råd, mvh U
Klikk her for å svare
