Hei, jeg skal først berømme forumet, hvilket bra forum jeg har fått kjempegod hjelp i alt mulig, nå har jeg et nytt spørsmål jeg vil ha hjelp med, skal panelere om en vegg og tilleggsisolere, huset er ganske høyt så det blir en deling på veggen, men det øverste vinduet på den enkle skissen kommer under takutstikket går, jeg skulle gjerne ha delingen ved den heltrukne streken, men da kommer delingen 30 cm i nivå på vinduet, blir vel ikke helt riktig, tar jeg delingen under så blir det bare korte plankebiter, men jeg antar det er så jeg får gjøre, takknemlig for råd, mvh U
 
  • En enkel håndtegnet skisse av et hus med skråtak, vinduer og markert linje for deling av panelet på veggen.
P
Kan du ikke trylle bort den nivåforskjellen med saling bak vindusrammen? Det er nok mindre iøynefallende enn en skjøtet panel på langsiden.
 
  • Liker
björnuf
  • Laddar…
ACME skrev:
Kan du ikke trylle bort den nivåforskjellen med listing bak vindusfôret? Det er nok mindre iøynefallende enn et skjøtt panel på langsiden.
Ja, den mener veggen til venstre en bord listing som dekker en halv meter, ja så går det å gjøre, takker
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.