Har bygget en sokkel av lekter der garderober skal stå på, men gulvet er litt ujevnt så jeg har støttet opp med avstandsskiver for å få det rett. Kan jeg ha dette som en permanent løsning? Noen forslag? Eller bør jeg bruke noe annet? Det handler om 10-15mm ujevnheter som er fikset med disse avstandsskivene.

De tåler å være der permanent om man tåler utseendet.

• Liker
hooky og 1 annen
  • Laddar…
P
Punto Punto skrev:
Har bygget en sokkel av lekter der garderober skal stå på, men gulvet er litt ujevnt, så jeg støtte opp med klossingsskiver for å få det rett. Men kan jeg ha dette som en permanent løsning? Noen forslag? Eller bør jeg bruke noe annet? Det handler om 10-15mm ujevnheter som er fikset med disse klossingsskivene.
Det er ikke så avansert å tegne av lekten etter gulvet og sage ut lekten, ser betydelig triveligere ut..

• Liker
Centano
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Det er ikke så avansert å tegne av regla etter gulvet og sage ut regla, ser betydelig hyggeligere ut..
Orker man da først å løfte opp regla med klossene så det blir jevnt og så tegne med en blyant med noe støtte for å tegne av riktig hvor man skal sage?

P
Punto Punto skrev:
Paller man da først opp regelen med brickorna så det blir jevnt og så drar med en penn med noe støtte for å tegne av riktig hvor man skal sage?
Ja det blir bra du kan ha en distanse under pennen, ha ikke en for bred distanse uten jo smalere desto eksaktere følger streken gulvet..

• Liker
Punto
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.