Skal bygge 7,70x6,53 med byggehøyde 3,50. Jeg vil utnytte overplan optimalt som rom. Har sett på om man skal bygge med limtrebjelke i mønet som bærelinje. Finnes det noen billigere konstruksjon om man vil utnytte takhøyden?
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.