33.197 lest ·
238 svar
33k lest
238 svar
Åpning i yttervegg
Medlem
· Blekinge
· 10 117 innlegg
Har du ikke lagt merke til våre likes?
Gjør-det-selv-bygger
· Arvika
· 1 527 innlegg
Skal man være pirkete så skal stolpene være GL30h ikke GL30c 
Medlem
· Blekinge
· 10 117 innlegg
Riktig så nøye har jeg ikke lest selvfølgelig. Men det var hyggelig å få se gjennomgåtte dokumenter. Verdien av det kan ikke overvurderes.
Medlem
· Blekinge
· 10 117 innlegg
Du ønsker kanskje litt ros? Jeg synes du har vært veldig iherdig på en prisverdig måte. Men litt masete iblant kanskje...
Haha, nei da men ros er vel alltid hyggelig. Men jeg har ikke laget tegningene selv. Dere har en veldig stor del i at jeg orket å fortsette. Bidragene i form av deres synspunkter har således vært en minst like viktig del...
....og at dere har holdt ut med min mas.
....og at dere har holdt ut med min mas.
I k-tegningen skriver konstruktøren at VKR-platen skal festes med WT-T skrue men det føles feil.

Men WT-T skrue er jo til for å forsenkes i tre og ifølge meg er hodeformen ikke egnet til å skru mot en plate. Hva sier dere?

Men WT-T skrue er jo til for å forsenkes i tre og ifølge meg er hodeformen ikke egnet til å skru mot en plate. Hva sier dere?

Medlem
· Blekinge
· 10 117 innlegg
Den føles litt feil, både i type og proporsjoner. Lengden er nok i riktig område, men den virker tynn og med feil hode. Jeg ville foretrukket en fransk skrue. Jeg synes man skal kunne se at det er en skrueforbindelse.
Medlem
· Blekinge
· 10 117 innlegg
At man ser skruehodene. Forband skal ikke bare holde, det skal se ut som om de holder også! Det er en del av opplevelsen.