Hei!

Vi har lenge vurdert å bygge et hus, men finner ikke drømmetomten. Har derimot funnet en tomt med et hus på, og vurderer derfor å rive det og sette opp et vakkert, gammelt tømmerhus der. Det forrige huset er ikke mye å skryte av til jul.

Nå lurer jeg på om det er noen som har tatt ned et tømmerhus og satt det opp på en ny plass? Er det et tøft og vanskelig prosjekt? Og vet dere om noen selskaper som hjelper til med dette?

/Hilsener en som drømmer om hus!

Mine foreldres hus var opprinnelig et flyttet tømmerhus (nå 20 år eldre og 200 m2 større). Var ikke spesielt vanskelig ifølge pappa. Har også hatt den tanken til mitt kommende hus, men det blir en ganske dyr, men fremfor alt tidkrevende, stamme som man ikke ser noe av da det ofte er panel på utsiden på gamle tømmerhus. Dere har kanskje funnet et tømmerhus der det ikke er noen panel på utsiden? Da kunne jeg tenke meg at det er verdt det hvis man ser at det er et tømmerhus, vil si.

http://www.blocket.se/vi/10390434.htm?ca=2_s Der har du i alle fall et vakkert hus, så rett og fint ut, også taklinjen var bra så taket har nok holdt og holder..

Et skall av et tømmerhus plukker du ned på maks 2 dager inkl vinduer dører, er det gulv, spon og pipeløp så tar jo det lengre tid, også panel osv osv osv.. Ja du forstår, lykke til.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.