Hei!

Jeg er i behov av litt erfaring og tankehjelp :-).

Har et hullrom i taket i en liten gang, som jeg så klart kunne tette igjen. Men tenkte at det kunne være praktisk å kunne legge vekk litt ting der.

Tenkte da på en form for hylle/kurv der jeg kan "dra ned den" fra taket for å kunne legge i og ta ut ting, for så å trykke den opp igjen.

Finnes det noen form for beslag eller løsning for noe slikt? Noen som kjenner til noe, eller har en idé til løsning?

Mvh,
Hulrom i tak med skyggefulle kanter i en lysmalt gang.

T
A arcile skrev:
Hei!

Jeg er i behov av litt erfaring og tankehjelp :-).

Har et hulrom i taket i en liten gang, som jeg såklart kunne ha tettet. Men tenkte at det kunne være praktisk å kunne sette bort litt ting der.

Vurderte da å ha en form for hylle/kurv som jeg kan "dra ned" fra taket for å kunne legge i og ta ut ting, for så å skyve den opp igjen.

Finnes det noen form for beslag eller løsning for noe slikt? Noen som kjenner til noe, eller har en idé til løsning?

Mvh,
[bilde]
Om du kan sette en krok eller ring i taket så kan du sette noen brytblokker og så et tau.
Blir det for tungt så må du sette blokk og talje.
Så en knap eller tilsvarende for å låse tauet når kurven er på rett høyde.

Jeg gjorde så for å henge takboks i garasjen, fungerte bra.

Blei nysgjerrig og sjekket litt på Youtube og fant et antall mer eller mindre bra oppbevaringer i taket, alle er kanskje ikke så bra for TS, men noen kan kanskje passe....

Søk på "ceiling storage ideas"

https://www.youtube.com/shorts/Xy8W77pQ2Bw

• Liker
arcile
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.