Hei! Hadde vært kjempefint med raske svar :)
Vi fikk gjerdet vårt kjørt ned av en råkjører, og skal prøve å gjøre et forsikringskrav. Noen som vet omtrent kostnadene for følgende (inkludert arbeid, fordi vi har ikke tid til dette selv):
Tolv meter gjerde, åtte stolper som skal forankres, støpes fast med størrelse cirka 100x100. Cirka en meter høyt gjerde, til sammen 120 spiler (en meter lange). Et par tverrgående per seksjon. Materialkostnader får jeg til noen tusen, men arbeidet? Uten fradrag? Marken er ikke særlig steinete så forankringen av stolpene burde ikke skape større problemer enn normalt. Veldig takknemlig for svar!

To dagers arbeid altså 8000:- burde vel være rimelig

Takk :)!

Skal det males også?
Er det i Stockholm?
3 dager to mann får du nok regne med :-(

sunqan skrev:
Skal det males også?
Er det i Stockholm?
3 dager to menn får du nok regne med :-(
Man skulle vært snekker i Stockholm i stedet, halvparten av tempoet og dobbel lønn 😊

Jeg tok for ca 5 år siden inn anbud på et gjerde, 66 meter langt men ellers lignende forutsetninger. Totalpris var 120.000,- montert, malt og klart. Altså nesten 2000,-/meter. :wow:

Så skal vel eksisterende gjerde fjernes?

larsbj- har du gått glipp av alle innleggene om baderom? Prisene i Stockholm er latterlige.
her kommer tilbudet til å være typ - kapp av bord 144 stykker, 1 dag, grunning og to strøk 3 dager, demontering og bortkjøring 2 dager. Støping 6 sokler 2 dager montering gjerde, inkludert maling av spiker/skruhull 2 dager.
totalt 10 dager.

Nå så jeg at flere hadde svart. Logger ikke inn så ofte. Stedet er i Malmö. Så prisene skiller seg nok mye fra hva det koster i Stockholm. Venter uansett på et tilbud nå for å sende videre til forsikringsselskapet. Takk for alle svar!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.