Microkatten skrev:
Lutte, interessant! Har du varm- eller kaldgarasje? Hvor brede er dine bord?
"Varmgarasje" holder bare 13-15+ der inne, de er 145mm brede og 21mm tykke.
 
Har du tenkt å spikre 22 mm bord i en lekter som er 22 mm og ikke har fast støtte bak så kommer det til å sprette som bare pokker når du spikrer. Det er nok skruer som gjelder i dette tilfellet, dessuten som sagt så blir det for kort spiker hvis de ikke får gå igjennom.
 
Har kjøpt ospontant men maler før jeg setter opp. Blir om et par uker. Får komme tilbake med resultatet for fremtidig referanse. Takk for deres input!
 
Hei! Løfter en gammel tråd, men da jeg har samme spørsmål som TS ville det vært gøy å høre/se hvordan sluttresultatet ble!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.