Om dere som bor i Roslagen har gått glipp av det, så har Byggmax nå åpnet i Norrtälje.- Var selv der i dag og kjøpte litt 95mm panel og spiste pølse...
OBS dette er ingen reklame, bare et tips til alle som bor i Roslagen og Norrtälje. :)

Allerede klart :O

Det var som pokker..
Det var på tide..
Det var jo kjempebra!

/G

Jepp, Nå har man nærmere til byggevarehuset og mer tid til å spikre.

Jo, men det er virkelig gull verdt med den nærheten. Med dem i nærheten så trenger man ikke ha en egen tilhenger heller :) Noen ganger pleier jeg å slå to fluer i en smekk og låne tilhengeren en time ekstra enn hva som egentlig kreves sånn at man kan flytte noe stort. Men det gjør jeg bare på hverdager før lønning sånn at det ikke påvirker. Her i Falun er tilhengerne uansett nesten alltid ledige..

Svigerfar bor i Norrtälje og det var ikke mer enn en uke siden jeg var der.. og da syntes jeg de hadde et stykke igjen, men akk så feil jeg hadde. Vi er skiiitsugne på å flytte til Norrtälje, så nå er jo saken en biff :D

/C

Hvorfor vil man flytte til Norrtälje?

Gjør det. Det er en virkelig hyggelig by. Nå bor jeg ikke i selve Norrtälje, men på landet på et sted som heter Rånäs, men det ligger "næstgårds".

kamilenski skrev:
Det er en virkelig hyggelig by med nærhet til skjærgården.

Synd at de ikke åpnet i Rimbo da :P

Norrtälje er jo kjempekoselig. Så finnes det en hel del byer rundt omkring som Lohärad, Svanberga med flere. Fästmön er derfra.

Hva mer var det som åpnet rundt Byggmax? Det var en hel del, ikke sant?

/C

Jo det kommer til å bli en del.
En butikk med vedovner blant annet.
Men Biltema kommer jo og Claes Ohlsson med, bare i den andre enden av byen.
Du kjenner til Roslagen merker jeg. :)

kamilenski skrev:
De har byggmax?

MathiasS skrev:
De har byggmax?
Haha

d^_^bd^_^bd^_^b

Jo, man dro en hel del til Norrtälje når man fridde i begynnelsen av forholdet... hver helg og fridag i to års tid :blushing: Er det biltema og det som skal bygges ved flygfyren? (ved siden av sporthallen)

Likevel deilig at Byggmax stiller opp en butikk og ikke typ Hedins.. nå trengs jo ikke konkurransen på samme måte.

/C

jo jeg tror at de skal ligge der sammen med classe blant annet.

Sist redigert:
Jahopp.. da var det klart. Bare å begynne å lete etter bolig.. igjen!

/G

Dessuten har du jo Dogger i Norrtälje (tror jeg?), Sveriges mest undervurderte fiskebutikk :)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.