Renoveringsnybegynner
· Dalarna
· 3 173 innlegg
Allerede klart :O
Det var som pokker..
Det var på tide..
Det var jo kjempebra!
/G
Det var som pokker..
Det var på tide..
Det var jo kjempebra!
/G
Renoveringsnybegynner
· Dalarna
· 3 173 innlegg
Jo, men det er virkelig gull verdt med den nærheten. Med dem i nærheten så trenger man ikke ha en egen tilhenger heller
Noen ganger pleier jeg å slå to fluer i en smekk og låne tilhengeren en time ekstra enn hva som egentlig kreves sånn at man kan flytte noe stort. Men det gjør jeg bare på hverdager før lønning sånn at det ikke påvirker. Her i Falun er tilhengerne uansett nesten alltid ledige..
Svigerfar bor i Norrtälje og det var ikke mer enn en uke siden jeg var der.. og da syntes jeg de hadde et stykke igjen, men akk så feil jeg hadde. Vi er skiiitsugne på å flytte til Norrtälje, så nå er jo saken en biff
/C
Svigerfar bor i Norrtälje og det var ikke mer enn en uke siden jeg var der.. og da syntes jeg de hadde et stykke igjen, men akk så feil jeg hadde. Vi er skiiitsugne på å flytte til Norrtälje, så nå er jo saken en biff
/C
Renoveringsnybegynner
· Dalarna
· 3 173 innlegg
Synd at de ikke åpnet i Rimbo da
Norrtälje er jo kjempekoselig. Så finnes det en hel del byer rundt omkring som Lohärad, Svanberga med flere. Fästmön er derfra.
Hva mer var det som åpnet rundt Byggmax? Det var en hel del, ikke sant?
/C
Norrtälje er jo kjempekoselig. Så finnes det en hel del byer rundt omkring som Lohärad, Svanberga med flere. Fästmön er derfra.
Hva mer var det som åpnet rundt Byggmax? Det var en hel del, ikke sant?
/C
Renoveringsnybegynner
· Dalarna
· 3 173 innlegg
Jo, man dro en hel del til Norrtälje når man fridde i begynnelsen av forholdet... hver helg og fridag i to års tid :blushing: Er det biltema og det som skal bygges ved flygfyren? (ved siden av sporthallen)
Likevel deilig at Byggmax stiller opp en butikk og ikke typ Hedins.. nå trengs jo ikke konkurransen på samme måte.
/C
Likevel deilig at Byggmax stiller opp en butikk og ikke typ Hedins.. nå trengs jo ikke konkurransen på samme måte.
/C
Renoveringsnybegynner
· Dalarna
· 3 173 innlegg
Jahopp.. da var det klart. Bare å begynne å lete etter bolig.. igjen!
/G
/G
Klikk her for å svare