L larsw1 #1 Medlem · danderyd sommarställe skåne · 132 innlegg 11 sep 2019 kl 12:47 larsw1 Medlem danderyd sommarställe skåne 132 innlegg 11 sep 2019 kl 12:47 #1 Hei Hadde et firma ute som freste ut gamle fuger og la i, nå synes jeg at de sprekker, ikke alle men noen ? Får følelsen av at de ikke har frest dypt nok, men bare fuget, eller er det jeg som er pirkete?
Hei Hadde et firma ute som freste ut gamle fuger og la i, nå synes jeg at de sprekker, ikke alle men noen ? Får følelsen av at de ikke har frest dypt nok, men bare fuget, eller er det jeg som er pirkete?
S Stefan1972 #2 Medlem · Västernorrland · 12 012 innlegg 11 sep 2019 kl 14:40 Stefan1972 Medlem Västernorrland 12.012 innlegg 11 sep 2019 kl 14:40 #2 Kanskje tørket for fort, dessuten ser det jo ikke særlig profesjonelt ut?