Har en stödmur av lecablock och platonmatta som är putsad(?) men den släpper färg. Jag och mannen valde att slipa ner hela muren förra året men den spricker och är inte alls fin. Tips på vad vi kan göra med den? Har funderat på beklädnadssten, någon som har erfarenhet? Har även en trappa som är putsad(?) mellan stegen, men med tanke på att det ligger plattor med fog ovanpå så blir det rinningar i hela trappan. Tips på något att göra där?