Jeg kjørte med 45*45 som regelvirke osb på begge sider og gips på det, da får man ca 95 i tykkelse på veggen, noe som passet bra til karmen for døren.
Hvis du skal gjøre det så sørg for at du får noenlunde rette lekter så ikke veggen blir skjev.
Osb er en type kryssfiner (med store fliser i) men med mer lim i, den pleier å være 11mm tykk.