C
Holder på med reparasjoner av fasaden som delvis består av puss på Träullit. Til tider er det gamle skader der träulliten mer eller mindre har råtnet bort. Så jeg trenger raskt å få tak i noen få plater for å kunne reparere der det er dårlig.

Men jeg har innsett at dette ikke er noe byggevareforretningene normalt har på lager. Og skal jeg bestille, mistenker jeg at det både tar tid og at det er større volumer som gjelder. Noen som vet om og i så fall hvor man kan få tak i enkelte plater?

Finnes , søk på Traullit.se og se forhandlere i landet

C
J jonaserik skrev:
Finnes, søk på Traullit.se og se forhandler i landet
Sjekket med Optimera i går, men det er bestillingsvare der. Ifølge opplysningene samme sak hos Karl Hedin. Begge er med på ÅF-listen.
Du har ikke tilfeldigvis et konkret tips?

Hvor er du i landet

C
Västmanland eller Stockholm

Skal sjekke inn situasjonen, kommer tilbake mandag, hvor mye og hvor tykke skal de være

C
30 mm, enkeltstående plater som sagt. Akkurat nå holder det med én, men vi kan kanskje støte på flere steder hvor det er dårlig.

C
C
Oppdatering: Hvis noen leser den ovenfor lenkede instruksen fra Träullit og synes det høres bra ut med "Pose med 0,7 kg treull mottas uten kostnad fra Träullit." så er det litt for godt til å være sant.
650 kr, inkludert frakt, måtte jeg betale for en sekk. Så et tips er å kjøpe treullen billigere et annet sted, kan ikke tenke meg at det er noe spesielt med deres ull.

C cpalm skrev:
"Pose med 0,7 kg treull fås uten kostnad av Treulli
Kan kanskje finnes noe å bruke fra et større snekkeri og da er det nok GRATIS

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.