Noen som vet hva dette beslaget heter?
Brukes for å feste opp lamper i tak/vegg.

Takk på forhånd!

• Metallbeslag med to hull for montering av lamper, lagt på et tregulv.
Det er nok vanskelig å finne en standardmodell som passer om det er det du er ute etter?
Det enkleste er nok å sjekke om den finnes som reservedel til akkurat din lampe.

Lampestativ?

useless useless skrev:
Det er nok vanskelig å finne en standardmodell som passer hvis det er det du er ute etter?
Det enkleste er nok å sjekke om den finnes som reservedel til akkurat din lampe.
Nei, trenger ingen standard, skal brukes til et annet prosjekt. Men nysgjerrig på hva de heter da jeg trenger flere.

Jeg bumper opp denne tråden. Jeg er på jakt etter fire stykker av disse. Har googlet meg blå på "u-feste", "u-beslag" og "u-bøyle" uten å finne riktig. Har også besøkt byggevarehus og forsøkt å komme på en engelsk oversettelse for å bestille fra utlandet, men uten hell. Det må vel finnes NOEN som selger fester til lamper?

Ser ut som det kunne være en av IKEA sine lampestøtter. Jeg ville sjekket om det finnes som reservedel hos dem.

P
Er jo faktisk bare en bøyd metallremse, ikke altfor komplisert produksjon for en normalbegavet person:)

• Liker
optimum og 1 annen
  • Laddar…
Victor1980 Victor1980 skrev:
Jeg bumpar opp denne tråden. Jeg er på jakt etter fire stykker av disse. Har googlet meg blå på "u-feste", "u-beslag" og "u-bøyle" uten å finne riktig. Har også besøkt byggevarehus og forsøkt å finne en engelsk oversettelse for å bestille fra utlandet men uten hell. Det må vel finnes NOEN som selger fester til lamper?
Har du en vinkelsliper og et skrustikke lager du dem enkelt selv...

• Liker
Nicke-85
  • Laddar…
P
Eller liten mutter + superlim:)

• Liker
Jacoblj
  • Laddar…
richardtenggren
Eller gjengpressende skrue :)

• Liker
Dan_Johansson
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.