943 lest ·
5 svar
943 lest
5 svar
Nødvendig og avrette med avrettingsmasse (eller annet?)
Trylle og trylle, det vil jo fortsatt være 1 cm fall, kan jo ikke bygge opp fixet i de mengdene. Jeg hadde flytet det, tar jo ikke mange minutter for å få det bra på det lille gulvet.
kommer an på hva du mener med fall. er det inn mot midten i rommet og fra alle kanter, så ville jeg lagt små klinker eller flytsparklet (kan bli dyrt om det er tilsigende markfukt, som jeg har forstått det, da de sparkelmassene er ganske dyre)
er det bare 1 cm fall mot innerveggen fra ytterveggen, så er det ingen spesiell sak.
antar at du mener fall på 1 cm/m inn mot midten av rommet. bruker du 10nes fikskam og legger ganske små fliser (maks 30x30), så går det an å få til med tilfredsstillende resultat. så har jeg gjort i vaskerom + et rom til.
er det bare 1 cm fall mot innerveggen fra ytterveggen, så er det ingen spesiell sak.
antar at du mener fall på 1 cm/m inn mot midten av rommet. bruker du 10nes fikskam og legger ganske små fliser (maks 30x30), så går det an å få til med tilfredsstillende resultat. så har jeg gjort i vaskerom + et rom til.
Klikk her for å svare