Liten oppdatering. Litt sparkel pålagt og skal nå gi meg på resterende vegger som går sammen med trappeveggene
 
  • En trapp med nyspaklede vegger, plastdeksel langs kanten, en lysekrone og et vindu med planter i hjørnet.
Hei,
Hvordan ble det etter omtrent et år? Har du hatt problemer med sprekker, eller ble det bra med det du gjorde? Vurderer å gjøre noe lignende hjemme. :)
 
En liten liten sprekk men ellers superfornøyd. Kan legge opp bilde senere!
 
Spennende å se
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.