Holder på med å sette opp plyfa på toalettet. Hadde kjøpt en masse plyfa fra Beijer som ikke var nok, så dro til nærmeste byggevareforretning for å handle en liten 2500x900 som manglet. Jeg ble overrasket over fargeforskjellen når jeg satte opp den. Lurer på om noen har opplevd dette og om det er vanlig på konstruksjonsplyfa? Moelven-skiven er kjøpt i dag.
Det bør finnes en varedeklarasjon på det du har kjøpt?L Luki5 skrev:Holder på med å sette opp kryssfiner på toalettet. Hadde kjøpt en masse kryssfiner fra Beijer som ikke rakk til, så jeg dro til nærmeste trelast for å kjøpe en liten 2500x900 som manglet. Jeg ble overrasket over fargeforskjellen da jeg satte den opp. Lurer på om noen har vært med om dette og om det er vanlig på konstruksjonskryssfiner? Moelvenskiven er kjøpt i dag.
Jo men butikken der du har kjøpt det bør kunne levere et produktblad om hva det er for tre sort i platene for det ser ut til å være forskjellige eller er det en synvilla?L Luki5 skrev:
Er det muligens en våtroms-plywood eller en ubehandlet plywood?
Årsaken til spørsmålet om det er uvanlig var vel mer om platen har blitt dårlig så man bør sette opp en ny, men det jeg kunne se på trelastlageret var hele haugen samme farge.
Kan ikke finne noe om sort på RAW plyfan, men moelven har 98% gran og 2% furu.Rejäl skrev:
Årsaken til spørsmålet om det er uvanlig var vel mer om platen har blitt dårlig så man bør sette opp en ny, men det jeg kunne se på trelastlageret var hele haugen samme farge.
Du får stille spørsmålet til Beijer!L Luki5 skrev:Er det muligens en våtromsplywood eller en ubehandlet plywood?
Kan ikke finne noe om type på RAW plywooden men moelven har 98% gran og 2% furu.
Grunnen til spørsmålet om det er uvanlig var vel mer om platen har blitt dårlig så man bør sette opp en ny, men hva jeg kunne se på sagbruket var hele stabelen i samme farge.
Klikk her for å svare