Hei.
Til helgen er planen å komplettere kjøkkenet med et antall skap. Det dreier seg om tre høyskap samt to veggskap over kjøleskap og frys alt fra IKEA og skal sitte på skinne. Veggen som de skal festes i er av lettbetong og ganske tynn, 70 mm. Men tenker at siden skapene hviler på ben i forkant og dessuten fester i hverandre så burde det klare seg med skruer og plugg beregnet for nettopp lettbetong selv om jeg ikke kan bruke så lange skruer? Eller bør jeg komplettere med ankermasse eller forumets favoritt pl400?