Kommer fortsette å ha masonittplater på husets innside av ytterveggene.
De eksisterende er dels limt og stiftet med mange klammer.
Hvordan monterer man slike plater i dag, er klammer det beste, eller kan man bruke gipsskruer eller noe annet så man slipper å lete etter en rar klammerpistol.
De eksisterende er dels limt og stiftet med mange klammer.
Hvordan monterer man slike plater i dag, er klammer det beste, eller kan man bruke gipsskruer eller noe annet så man slipper å lete etter en rar klammerpistol.
I den gamle småstugebygge boken jeg har fått låne står det under avsnittet "spikring av harde plater"
Bruk 1" galvanisert tråddykkert eller såkalt pyramidspiker" Og på den tiden satte man jo en del "masonit"
Bruk 1" galvanisert tråddykkert eller såkalt pyramidspiker" Og på den tiden satte man jo en del "masonit"
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:...ht_300/id_2983/scope_1/ImageVaultHandler.aspx
ligner de ikke disse bortsett fra hodet og litt spissere?
ligner de ikke disse bortsett fra hodet og litt spissere?
Klikk her for å svare