Jeg skal sette opp et feste til en boksesekk i helgen. Festet er av denne typen, men uten bolter.
Sekken er av mindre modell og veier 20 kilo, men det blir vel større påkjenninger enn det når den brukes, selv om det skal sitte en fjær mellom kroken og sekken.
Taketsom det skal festes i er av tre.
Mine tanker er dels om jeg bør bruke vanlige bolter (som på bildet), ekspansjonsbolter eller en annen type?
Og dels om dere tror at det er absolutt nødvendig å finne en bjelke å skru i, siden den faktisk ikke er SÅ tung. Jeg mener må den absolutt henges i en bjelke blir det jo mer begrenset hvor man kan henge den.
Takk på forhånd!
// R