N Nissegandhi #16 Medlem · 191 innlegg 25 sep kl 17:28 Nissegandhi Medlem 191 innlegg 25 sep kl 17:28 #16 C Chronaus skrev: Hmmm hva mener du? At galvaniseringen har blitt dårligere eller? Hvis jeg bare trenger å tørke av platene før montering er det 100 ganger enklere enn å få dem under tak. Tydeligvis er ikke min erfaring tilstrekkelig, men håper du løser det uansett.
C Chronaus skrev: Hmmm hva mener du? At galvaniseringen har blitt dårligere eller? Hvis jeg bare trenger å tørke av platene før montering er det 100 ganger enklere enn å få dem under tak. Tydeligvis er ikke min erfaring tilstrekkelig, men håper du løser det uansett.
C Chronaus #17 Medlem · Blekinge · 184 innlegg 25 sep kl 18:59 Chronaus Medlem Blekinge 184 innlegg 25 sep kl 18:59 #17 N Nissegandhi skrev: Tydeligvis er ikke min erfaring nok, men håper du løser det uansett. Joda jeg er takknemlig for input men om det bare går å tørke av så forstår jeg ikke problemet...
N Nissegandhi skrev: Tydeligvis er ikke min erfaring nok, men håper du løser det uansett. Joda jeg er takknemlig for input men om det bare går å tørke av så forstår jeg ikke problemet...