Hei!

Jeg søkte litt på forumet men fant ikke noe direkte, så jeg sender spørsmålet.

Mira flytsparkel (http://www.mira-byggeprodukter.se/Default.aspx?ID=164), er det noen som har erfaring med dette? Trenger å sparkle en del i huset (betongplate i første etasje og gulvgips i andre etasje på badet. c/c 30 mellom bjelkene, gulvspon med gulvvarme + doble lag gulvgips. Ett lag er skrudd, det andre limt).

Vet at Ardex er populært, men hvordan er det med mira?

mvh Hasse
 
Hei,

Selv har jeg bare positive erfaringer med Miras produkter. Har flytt to baderom, en vaskerom og en kjellerkorridor med deres flytesparkel, og positive egenskaper er at man har ganske lang tid på seg til å få alt "rett" før det har stivnet. Lykke til med dine jobber :-)

/Sören
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.