Det gulvet som finnes er jo hyggelig, så det meste blir selvfølgelig kjedelig. Jeg tenker at Masonittplater selvfølgelig ikke er aktuelt. Et billig laminatgulv kan fungere, men tar tid å legge.
Jeg ville nok prioritert å gjøre det lett for meg og få en nødvendig funksjon: Jeg ville fjernet kvartsstavene og kjøpt nålefiltteppe/entrematte på løpemeter og remont ert kvartsstavene. En stor fordel er at grus og annet rusk fester seg i teppet.
Jeg ville nok prioritert å gjøre det lett for meg og få en nødvendig funksjon: Jeg ville fjernet kvartsstavene og kjøpt nålefiltteppe/entrematte på løpemeter og remont ert kvartsstavene. En stor fordel er at grus og annet rusk fester seg i teppet.
Men en sånn blir vel våt? Tenker at det ikke er så bra med gulvet?H Huzzbutt skrev:Det gulvet som finnes er jo trivelig så det meste blir selvsagt kjedelig. Jeg tenker meg at Masonitskiver selvfølgelig går bort. Et billig laminatgulv kan fungere men tar tid å legge.
Jeg hadde nok prioritert å gjøre det lett for meg og få en nødvendig funksjon: jeg ville ha fjernet kvartstengene og kjøpt nålefiltsmatte/entrematte på løpemeter og montert kvartstengene igjen. En stor fordel er at grusen og andre ting fester seg i matten.
Klikk her for å svare