Hallo,
Skal dra nettverkskabel gjennom en innervegg og således bore igjennom. Halvveis igjennom støter jeg på metall. Hva kan dette være og er det greit å bare bore rett igjennom?
Bildet 1 viser med røde sirkler omtrent hvor jeg vil bore igjennom. Bak dørkarmen går en gammel antennekabel eller lignende som kommer ut.
Bildet 2 viser hvordan det ser ut hvis man fotograferer inn i hulrommet der antennekabelen kommer ut. Det grå i midten av bildet tror jeg er ytterkanten på den metallplaten som jeg støter på når jeg prøver å bore.
Bildet 3 viser veggen fra andre siden der jeg har forsøkt å bore.