Har nettopp fått OK fra kommunen til å fjerne en del av bæreveggen i villaen. Har nå fjernet all gips og fant denne merkelige løsningen. Hull i den loddrette stenderen og et hull på hver side av denne i den vertikale stenderen. I disse hullene er det så trukket et slags syntetbånd opp mot overetasjen. Huset er bygd i 1983. Hva kan dette være? Dette er en stender jeg tenker å fjerne. Kan noe ovenfor være avhengig av stenderen?

Vertikal trestender med hull og syntetiske bånd trukket opp mot taket; under rivning for renovering; spørsmål om strukturell betydning.
 
LøfteStropp når de har løftet blokken eller veggpartiet
 
  • Liker
HeloBE
  • Laddar…
Jeg som trodde at mitt 70-tallshus hadde rekord i raskbygging :-)
 
Takk for raskt svar.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.