Har nettopp fått OK fra kommunen til å fjerne en del av bæreveggen i villaen. Har nå fjernet all gips og fant denne merkelige løsningen. Hull i den loddrette stenderen og et hull på hver side av denne i den vertikale stenderen. I disse hullene er det så trukket et slags syntetbånd opp mot overetasjen. Huset er bygd i 1983. Hva kan dette være? Dette er en stender jeg tenker å fjerne. Kan noe ovenfor være avhengig av stenderen?