Hei ble litt fundersam om dette er en vanlig konstruksjon i kjellervegger, mellom det ytre laget og ikke laget som er pusset Treulit har jeg et tomrom rundt hele huset, se bilde.
Er det noen ulempe fordel med dette?
Går i tankene på å sette opp nye innvendige vegger med 45x45 stålstendere og tenkte å la det være et par cm luftspalte mellom det innvendige laget Treulit og stenderne, tenker at det kan fungere som en slags isolasjon kanskje? Eller? Hva kalles denne konstruksjonen engang?
Takk på forhånd!