Jag har en nybyggd källare á 60kvm som jag murat med 290mm isoleringsblock och dränerat med 100mm isodrän.

Jag önskar göra två sovrum i en del av detta och blir då osäker hur jag ska göra. Ska jag putsa väggarna (vilket gips rekommenderar ni, samt slamma först?) och sedan montera väggreglar med syllisolering mot väggen?

Vad blir effektivast kostnadsmässigt och tidsmässigt, samt såklart vad som blir bäst?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.