Skal tilføye at det er en vegg som grenser til en bergslagskammin og at den grå biten ser ut som en plate som man har satt på i etterkant
Vanskelig å si...
Er den hard som sement? Da kan det være asbestsement.
Legg i søppelsekker og dra til gjenvinningsstasjonen.
Fukt moppen rundt der den satt.
Jeg ville ikke vært bekymret så lenge du ikke har stått og saget i den.
Er den hard som sement? Da kan det være asbestsement.
Legg i søppelsekker og dra til gjenvinningsstasjonen.
Fukt moppen rundt der den satt.
Jeg ville ikke vært bekymret så lenge du ikke har stått og saget i den.
Ja den grå biten med litt struktur på er hard, blir bare et lite merke når jeg trykker på den med en syl. Kan man la alt sitte igjen og liksom kapsle det inn på en eller annen måte? Det er jo et stort hull som jeg vil fylle igjen.
Ja det vet jeg, men den grå skiven OM den inneholder asbest har den jo "forvitret" eller noe, ellers hadde det jo vært en hel skive. men jeg vil fortsatt ikke ha noe hull, typ gipsbruk for innendørs bruk.
Klikk her for å svare




