Haegermeister skrev:
Hva baserer du denne påstanden på? Vet om flere blindbunner som er bygget med spontet celleplast tvers over bjelkene som har fungert helt OK
Jeg svarer selv om spørsmålet var rettet til Kurtivan.

Celleplast som begrep omfatter vel både styrofoam og vanlig hvit isopor. Jeg har sett en blindbunn av isopor som musene uhindret gnagde ganger gjennom. Derfor frarådet jeg da jeg trodde at det samme skulle gjelde for styrofoam. Jeg får tro på Kurtivans ord om at det fungerer med styrofoam, men isopor vet jeg at ikke er musesikkert. Det var kanskje ikke så mye mus i grunnen du så.

Erik

Avemo skrev:
Jeg svarer selv om spørsmålet var stilt til Kurtivan.

Cellplast som begrep inkluderer vel både styrofoam og vanlig hvit isopor. Jeg har sett en blindbunn av isopor som musene uhindret gnaget ganger gjennom. Derfor frarådet jeg da jeg trodde at det samme ville gjelde styrofoam. Jeg får tro på Kurtivans ord om at det fungerer med styrofoam, men isopor vet jeg at det ikke er musesikkert. Det var kanskje ikke så mye mus i grunnen du så.

Erik
Trolig var det ikke mye mus der, men i resten av huset fantes det en del spor

Kanskje kan man for sikkerhets skyld behandle cellplasten med noe musene ikke liker? hva nå det kan være...

Men nå konstruerer vi med cellplast i dette tilfellet så så får det bli

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.