Er litt sugen på å bygge en "liten" maskinhall på~~ 6x12m (). Tanken er et pulttak og jeg vil ha en folde- eller rulleport som er 6m bred og 4m høy.

Klikket rundt på diverse steder som selger og har egne tegneverktøy, men denne varianten finnes ikke å finne. Litt merkelig ettersom det ikke burde være så uvanlig likevel...

Byggesøknad er det som gjelder derfor jeg ville tegne i et ferdig planleggingsverktøy... Noen som vet om noe som er litt mer fleksibelt?

Jeg er ikke inne på å kjøpe noe ferdig "sett". Har regnet på de variantene som finnes og det blir ikke billigere enn løsvirke.

Alternativt noen som vet hva det kan tenkes å koste å be en fyr om å tegne en slik enkel bygning og lage byggesøknadsdokumenter osv.

Tenker meg noe sånt, men med portåpning 6m bred og 4m høy. Det setter jo noen krav til dimensjoner rundt åpningen. Ifølge (Ifølge Beijers verktøy kreves en 115x405 limtrebjelke for formålet...).

En 3D-modell av en liten maskinhall med pulpettak og stor grå port, to små vinduer på siden.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.