Jeg har deler av huset mitt som ikke kan nås med vanlig stillas på grunn av utskytende tak under. Det er mulig å nå med lift, men da risikerer man å stå med en leid lift i en uke når regnet bare øser ned.

Så da Målarlisa byggstillas som skrus fast i veggen, er det noen som har prøvd denne og kan si om den er verdt pengene?

Hei, jeg kan varmt anbefale målarlisa byggställning. Har malt om hele huset mitt på 200 kvadratmeter og det fungerte perfekt.

Sånn tre år senere så finnes jo ikke Målarlisa lenger.

B
W Wede skrev:
Hei, jeg kan varmt anbefale målarlisa stillas. Har malt om hele huset mitt på 200 kvadratmeter og det fungerte perfekt.
🌹Hei Wede!
Endelig. Som jeg har lett etter dette navnet: Målar-Lisa. Vi hadde en slik tidligere og den fungerte superbra da vi skulle male om vårt 4 etasjer høye hus.
▪️Det er mange år siden jeg har sett den blant alle våre ting. Husker ikke engang hvordan den så ut, bare at den var virkelig bra. Liten, smidig og tok knapt noen plass. Det eneste jeg fortsatt ser er boltene som er malt i husets farge og som sitter igjen i fasaden, men beslagene finner jeg ikke, dessverre.
▪️Dessverre ser det ut som om den ikke finnes på markedet lenger. Vet du hvorfor den forsvant? Skjedde det kanskje en ulykke?
▪️Om du (eller noen andre i forumet) har mulighet, kan du/dere da legge opp noen bilder av hvordan den ser ut? Hadde vært topp, så jeg vet hva jeg skal lete etter, nå som jeg trenger denne utmerkede byggnadsställningen.
▪️Om noen andre har en slik, så legg gjerne opp et bilde. Er den til salgs, er jeg interessert.
🌹🌹🌹🌹

B
S Solidtrust skrev:
Hei Vet ikke om dette er til noen hjelp men jeg har 3 stk konsoller og legger ved monteringsanvisningen.
❤️ Tusen takk for beskrivelsen. Har du selv prøvd konsollene? Montert dem på veggen?

❤️ Vet du hvorfor de forsvant fra markedet? Noen ulykke?

❤️ Takknemlig om du eller noen her har noen svar.

❤️ Hvor i landet bor du? Interessert i å selge konsollene?

B Byggahus48 skrev:
❤️ Tusen takk for beskrivelsen. Har du selv prøvd konsollene? Montert dem på veggen?

❤️ Vet du hvorfor de forsvant fra markedet? Noe ulykke?

❤️ Takknemlig om du eller noen her har noen svar.

❤️ Hvor i landet bor du? Interessert i å selge konsollene?
Jeg har brukt dem ved 2 ommalinger av vårt hus, fungerte bra. Har et terrenghus og har 2 rader med fransk treskrue på forskjellige nivåer på gavlene. Har man som jeg en 8 meters kombistige så når man helt opp i mønet å male. Da spenner jeg fast stigen i lektene som er fallsikring på høyeste nivå. Bor i Norrtälje. Selge kanskje avhengig av hva jeg kan få.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.