Ah, smart vinkel! Tenkte ikke på jevnheten, det bør man altså sjekke for å eventuelt justere det med reglene!?
Tror det er en trevegg med plywood. Men det er en gammel hytte fra århundreskiftet så det finnes ikke mange rette vinkler i den
Tror det er en trevegg med plywood. Men det er en gammel hytte fra århundreskiftet så det finnes ikke mange rette vinkler i den
det er jo spørsmålet kan jeg synes, om det er en gammel hytte så er jo garantert ingenting rett og oppleves ikke veggen skjev i dag så vil den ikke gjøre det etter at du har satt råspont på den heller... har du plywood i veggen i dag er det jo bare å spikre fast råsponten og se glad ut. mal den en gang før du setter opp plankene og en gang når den er på plass.
uten å ha sett hvordan det ser ut så virker dette være den beste måten i mitt hode...
uten å ha sett hvordan det ser ut så virker dette være den beste måten i mitt hode...
Enig. Hvorfor skape problemer på en vegg som ikke oppleves skjev. Siden råsponten, slik jeg forstår det, kun er et overflatesjikt holder det med 17x95. Det går utmerket å skyte fast med 50 mm stiftepistol.
Klikk her for å svare