Ørepropper på konglene når det er tid for sexy time.

• Haha
  • Liker
hoffmaister91 og 2 andre
  • Laddar…
RoTe
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Ørepropper på kottene når det er tid for sexy time.
Bedre med hodetelefoner og noe avhengighetsskapende spill på mobilen/platen.

• Haha
  • Liker
hoffmaister91 og 4 andre
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Bedre med hodetelefoner og et eller annet avhengighetsskapende spill på mobilen/nettbrettet.
"*bank*bank* Mamma jeg er sulten! hvorfor gjør pappa deg vondt?" :P

• Haha
hoffmaister91 og 2 andre
  • Laddar…
P
F-n hva dere er fjollete med deres svar.
Det er jo ikke rart at TS skriver som denne skriver at ingen 'våger' å spørre hvordan man skal isolere.
Kom igjen med ordentlige svar om isolering i stedet.

• Liker
MichelleW og 9 andre
  • Laddar…
Nissens
P PappasHammare skrev:
Jajaja.. Nå har du sagt hva du mener TS skal gjøre.
Men det var ikke det TS spurte om utenom "Hvordan man isolerer best".
Har du noe å tilføye der?
Ja, det svarte jeg på innledningsvis.

P PappasHammare skrev:
Og om TS er hun/han/hen spiller ganske liten rolle. Helt fantastisk at noen må henge seg opp i slike detaljer.
Ja, det er akkurat det jeg sier også, det er helt irrelevant.
P PappasHammare skrev:
Svar på spørsmålet i stedet..
Det har jeg jo allerede gjort, selgeren av de materialene (plater etc.) har opplysningene om hvordan respektive produkt demper.

Det billigste og enkleste er jo å lyddempe lydkilden.

Hva har du selv for svar?

P
Nissens Nissens skrev:
Hva er ditt eget svar?
Ingenting rundt isolering, men jeg er interessert i det samme som TS men må lese en masse tull.
Voks opp så kanskje du også får oppleve sex....

• Liker
  • Haha
big mike og 5 andre
  • Laddar…
Nissens
P PappasHammare skrev:
Ingenting rundt isolering, men jeg er interessert i det samme som TS, men må lese en masse tull.
Voks opp, så kanskje du også får oppleve sex....
Så du svarer ingenting selv, men har meninger om de som gjør det. Likevel hadde du tydeligvis ikke lest svaret mitt.

Det er bedre at du bidrar med noe selv enn bare krangler om uvesentligheter. TS har fått svar av mange i tråden, du får vel lese den igjen ovenfra og ned.

Om man har sex med noen andre enn seg selv kan det lett slippe ut noen lystfylte lyder, det er kanskje ikke alle her i tråden som forstår....hen kanskje burde prøve 😀🙄
Til TS, tunge gardiner, tepper. Å ikke ha sengen mot en vegg kan hjelpe. Sørg for at foreldresoverommet ligger avskilt.

Sist redigert:
  • Liker
  • Haha
MichelleW og 4 andre
  • Laddar…
Sikrest er en betongbunker med tykke vegger. Men det blir vel Fritzl-følelse over det hele. Kanskje positivt for noen? ;)

Var forresten på visning i et Svensson-rekkehus en gang. Vi så familien som reiste derfra før visningen. Sorte gummitapeter på veggene og et enormt takspeil over sengen på et podium i foreldrenes soverom ga dårlige vibber. Vi reiste videre. :)

• Trist
  • Haha
Mr007 og 1 annen
  • Laddar…
En idé er å sende ungene til besteforeldre, venner for overnatting, etc når det skal bli litt mer lydlige aktiviteter. En klassiker.

• Liker
Bhp863
  • Laddar…
Maalox
*Byggahus ligger for tiden nede på grunn av et overbelastningsangrep — et stort antall brukere spammer nå ”følg” på en enkelt forumtråd*

Takk TS for en fantastisk ærlig spørsmålsstilling!

• Liker
  • Haha
LeMatt og 5 andre
  • Laddar…
H Harald Blåtumme skrev:
En idé er å sende avgårde ungene
Ikke så bra for spontaniteten ;)

spikplanka spikplanka skrev:
Ikke så bra for spontaniteten ;)
Nei, men du vet... "anticipation" ;-)

Visst det funker vel ikke om det er annen hver dag/kveld/natt/morgen disse aktivitetene pågår.

Det var jo ikke helt uventet at tråden sporet av med antydninger til hvor bra folk er i senga.

I følge min lekmannsmessige kunnskap, finnes det to typer lyd man isolerer for - støybåret (færer seg gjennom materiale) og luftbåret. Støybåret løses med gummioppheng, foringer og annet jox.

Det ser ut til å være mest luftbåret "støy" som trenger å dempes i dette tilfellet.

Da kan man se på de samme løsningene som brukes for auditorier, musikkstudioer og lignende. Tykke lydabsorberende plater eller "akustikkpanel" montert i eksisterende tak og på vegger. Tunge, tykke gardiner er en annen løsning/komplettering som både kan bli pen og enkelt kan trekkes unna når det ikke trengs.
Bytt døra til soverommet med en lyddempet dør (f.eks. som brukes på legekontorer, tunge som faen).
Kanskje se over ventilasjonskanalen og installere ekstra lyddempere der.

• Liker
saiter og 4 andre
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.