35.663 lest ·
136 svar
36k lest
136 svar
Lydisolere for sex
P
PappasHammare
Medlem
· Skåne län
· 2 417 innlegg
PappasHammare
Medlem
- Skåne län
- 2.417 innlegg
F-n hva dere er fjollete med deres svar.
Det er jo ikke rart at TS skriver som denne skriver at ingen 'våger' å spørre hvordan man skal isolere.
Kom igjen med ordentlige svar om isolering i stedet.
Det er jo ikke rart at TS skriver som denne skriver at ingen 'våger' å spørre hvordan man skal isolere.
Kom igjen med ordentlige svar om isolering i stedet.
Ja, det svarte jeg på innledningsvis.P PappasHammare skrev:
Ja, det er akkurat det jeg sier også, det er helt irrelevant.P PappasHammare skrev:
Det har jeg jo allerede gjort, selgeren av de materialene (plater etc.) har opplysningene om hvordan respektive produkt demper.P PappasHammare skrev:
Det billigste og enkleste er jo å lyddempe lydkilden.
Hva har du selv for svar?
Så du svarer ingenting selv, men har meninger om de som gjør det. Likevel hadde du tydeligvis ikke lest svaret mitt.P PappasHammare skrev:
Det er bedre at du bidrar med noe selv enn bare krangler om uvesentligheter. TS har fått svar av mange i tråden, du får vel lese den igjen ovenfra og ned.
Renoveringsnybegynner
· Östergötland
· 5 291 innlegg
Om man har sex med noen andre enn seg selv kan det lett slippe ut noen lystfylte lyder, det er kanskje ikke alle her i tråden som forstår....hen kanskje burde prøve 😀🙄
Til TS, tunge gardiner, tepper. Å ikke ha sengen mot en vegg kan hjelpe. Sørg for at foreldresoverommet ligger avskilt.
Til TS, tunge gardiner, tepper. Å ikke ha sengen mot en vegg kan hjelpe. Sørg for at foreldresoverommet ligger avskilt.
Sist redigert:
Medlem
· Korpilombolo
· 3 725 innlegg
Sikrest er en betongbunker med tykke vegger. Men det blir vel Fritzl-følelse over det hele. Kanskje positivt for noen? 
Var forresten på visning i et Svensson-rekkehus en gang. Vi så familien som reiste derfra før visningen. Sorte gummitapeter på veggene og et enormt takspeil over sengen på et podium i foreldrenes soverom ga dårlige vibber. Vi reiste videre.
Var forresten på visning i et Svensson-rekkehus en gang. Vi så familien som reiste derfra før visningen. Sorte gummitapeter på veggene og et enormt takspeil over sengen på et podium i foreldrenes soverom ga dårlige vibber. Vi reiste videre.
Medlem
· Sverige
· 5 688 innlegg
En idé er å sende ungene til besteforeldre, venner for overnatting, etc når det skal bli litt mer lydlige aktiviteter. En klassiker.
Medlem
· Sverige
· 5 688 innlegg
Det var jo ikke helt uventet at tråden sporet av med antydninger til hvor bra folk er i senga.
I følge min lekmannsmessige kunnskap, finnes det to typer lyd man isolerer for - støybåret (færer seg gjennom materiale) og luftbåret. Støybåret løses med gummioppheng, foringer og annet jox.
Det ser ut til å være mest luftbåret "støy" som trenger å dempes i dette tilfellet.
Da kan man se på de samme løsningene som brukes for auditorier, musikkstudioer og lignende. Tykke lydabsorberende plater eller "akustikkpanel" montert i eksisterende tak og på vegger. Tunge, tykke gardiner er en annen løsning/komplettering som både kan bli pen og enkelt kan trekkes unna når det ikke trengs.
Bytt døra til soverommet med en lyddempet dør (f.eks. som brukes på legekontorer, tunge som faen).
Kanskje se over ventilasjonskanalen og installere ekstra lyddempere der.
I følge min lekmannsmessige kunnskap, finnes det to typer lyd man isolerer for - støybåret (færer seg gjennom materiale) og luftbåret. Støybåret løses med gummioppheng, foringer og annet jox.
Det ser ut til å være mest luftbåret "støy" som trenger å dempes i dette tilfellet.
Da kan man se på de samme løsningene som brukes for auditorier, musikkstudioer og lignende. Tykke lydabsorberende plater eller "akustikkpanel" montert i eksisterende tak og på vegger. Tunge, tykke gardiner er en annen løsning/komplettering som både kan bli pen og enkelt kan trekkes unna når det ikke trengs.
Bytt døra til soverommet med en lyddempet dør (f.eks. som brukes på legekontorer, tunge som faen).
Kanskje se over ventilasjonskanalen og installere ekstra lyddempere der.