Jeg holder på å installere bredbånd i huset og setter også opp uttak. Jeg har en innervegg der jeg skal sette to rotdåser på begge sider av veggen. Jeg har fjernet døren og tenkte å presse inn et rør over døren (for ethernetkabelen). Problemet er at rundt døren er det en U-formet plate (metallregel?)
Går det an å løsne den øverste av disse metallreglene(?) slik at man kan komme til ovenfor?
Det er jo gjentagende "hull" i metallregelen, så jeg synes det burde gå å dra et rør ovenfor.
Har lagt ved bilder av hvordan det ser ut.
Hva er det sannsynligvis som holder fast regelen(?) over døren? De få gips/metallskruene som sitter, eller er det noen form for festeflater mellom metallreglene(?)

• Åpen døråpning med fjernet dør, viser en innvendig vegg med U-formet metallregel eksponert, omgitt av gipspaneler.
  • Bilde av en døråpning med en metallregel og gipsvegger. Regel over døren med synlig hekk og treplate. Åpent område over døren for kabelinstallasjon.
  • Innvendig vegg med fargerik dekor, synlig åpen døråpning, stige bak veggen, og ulike gjenstander på gulvet.
  • Bilde av en innervægg med eksponert metallregel over en døråpning, viser strukturelle detaljer og et trestykke. Gipspanelene er delvis fjernet.
S
skal bare være skrudd. kan være limt

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.