Hvor kan jeg kjøpe lokk av tre / sponplate for å legge i hull på sponplategulv, hvis hulltaking med doserfres er gjort?

Kanskje du kan sage en sirkel med neste størrelse på hullsagen og lime i.

Finnes ikke noe slikt å kjøpe, sag ut et selv med hullsag og felles inn. Sett en støtte under og så masse trelim i kanten.

Ta delen du sagde opp og skru fast en trebitt eller tilsvarende nedenfra så den kan få støtte nedenfra og lim inn den utsagde delen (eller lag en ny). Bland lim og sagflis så får du opp volumet og tettheten :)

• Liker
tobbbias
  • Laddar…
Hvor kan jeg kjøpe lokk av tre / sponplate for å legge i hull på sponplategulv, hvis hulltaking med hullsag har blitt gjort?

Men jeg vet at det finnes ferdige lokk å kjøpe men hvor....

L
Er det for å tette hullet (det skal ikke være der)
Tre inn en list i hullet så den kommer på tvers bak, og etter det på med trelim innenfor,
når det har tørket, fres ut en rundel med hullsagen og lim mot trebiten, når det har tørket
kan du fylle skjøten med noe lim,
Et tips når du skal ha ned biten, sett en lang skrue i den så kan du ikke miste den samt spenne den opp mot undersiden på en eller annen måte

Tror som noen allerede har svart i din forrige tråd at du ikke finner noe ferdig produkt for dette. Det nærmeste du kommer er doselokk eller bordsoppheng.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.