Vi har en 40 kvm veranda på baksiden
skal bare ha et lite kafébord på forsiden. Mest for å koble til entretrappen. Har man poser så kommer man inn i døren
ok sp 70x70 stolper får det bli. 45x170 bjelker.
Dem målene har jeg for at terrassen skal som sagt være i forbindelse med entrétrappen samt kjellertrappen xD se bilde
Dem målene har jeg for at terrassen skal som sagt være i forbindelse med entrétrappen samt kjellertrappen xD se bilde
Takk. Følgende spørsmål er om man trenger å grave ned søyler helt ned? Det er hardpakket grus for steinplatene. Vil ikke feste i fasaden for det er teglfasade bak trefasaden. Engstelig for å grave når grunnmuren for dreneringen. Finnes isodrän rundt huset. Har 500mm søyler 
K
Kallebo
Gjør-det-selv-bygger
· Skåne
· 3 042 innlegg
Kallebo
Gjør-det-selv-bygger
- Skåne
- 3.042 innlegg
Har aldri skrevet at 70x70 kommer til å funke det var huggan og ojji jeg skrev at 2 meter bredt blir bra til kafébord 
Men det burde ikke være noen problemer med 70x70 selv om det vil se spinkelt ut.
Men det burde ikke være noen problemer med 70x70 selv om det vil se spinkelt ut.
Klikk her for å svare
