Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Har bygget et lite bod som har en ganske smal bredde, 1,6 m. Jeg ville sette døren langt ut slik at jeg får et lite rom inne i boden ved siden av døren, i stedet for å sette døren mer midt i veggen, da det ikke blir noe særlig plass ved siden av døren.
Problemet er imidlertid at det er for trangt for både hjørne- og dørforing hvis man ikke gjør dem veldig små. Det er 14 cm til døråpningen fra siden. Døråpningen er altså til venstre i bildet og er 80 cm (har ikke festet overliggeren i døråpningen ennå, men tanken er at dørens høyde skal være 190, døren altså 8x19).