Hei!

Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Har bygget et lite bod som har en ganske smal bredde, 1,6 m. Jeg ville sette døren langt ut slik at jeg får et lite rom inne i boden ved siden av døren, i stedet for å sette døren mer midt i veggen, da det ikke blir noe særlig plass ved siden av døren.

Problemet er imidlertid at det er for trangt for både hjørne- og dørforing hvis man ikke gjør dem veldig små. Det er 14 cm til døråpningen fra siden. Døråpningen er altså til venstre i bildet og er 80 cm (har ikke festet overliggeren i døråpningen ennå, men tanken er at dørens høyde skal være 190, døren altså 8x19).

Forslag til løsning mottas VARMT!

Lite trebygning ved siden av trær, med stolpeverk og bjelker, uferdig. Åpen døråpning på venstre side, stige i bakgrunnen.
 
Sist redigert:
Hmmm hva skal du ha for panel og eventuell luftspalte?
 
I mitt hode burde du få plass med 3 tommers fôr og 4 tommers knute.
 
H
NyaTorpane NyaTorpane skrev:
I mitt hode burde du få plass med 3 tommers fôr og 4 tommers knut.
Hei, takk for svaret!

Ser det ikke rart ut å ha to fôr ved siden av hverandre, og i tillegg av ulik størrelse?

Kommer til å ha fjellpanel, ingen luftspalte (ingen isolasjon).
 
Tror ikke du tenker på det når det først er på plass.
Jeg har fôr inntil knutebrett på vinterhagen og synes ikke det forstyrrer.
 
  • Liker
frihopper
  • Laddar…
Ikke glem å ta med en vindduk uansett, så kan du isolere i fremtiden.
Du vil jo ha fôr i samme størrelse og knuter i samme størrelse nemas problemas
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.