Hei, jeg tenkte å bygge en speilpanel, men etter å ha googlet litt og sett på YouTube så ser jeg lister jeg aldri engang har sett i byggevarehandelen. Noen som har noen kjennskap til disse listene? Tenker først og fremst på de i selve speilet. Noen som har peiling på om man kan finne disse hos noen av de større etablerte byggevarehandlerne? Er bildet nedenfor en hulkillist eller er det noen type spesiallist?

K1965d71b6094fef28d7239d1af0cd0ae.jpg
7efba46689a157f4514f759b694e618c.jpg

Det kunne jo være slik at personen som har bygget i henhold til det nedre bildet har frest profilen på listen selv med overfres. Det er jo ganske enkelt med riktig fresestål.

P proffsrik skrev:
Det kunne jo være slik at personen som har bygget ifølge det nedre bildet, har frest profilen på listen selv med håndoverfres. Det er jo ganske enkelt med riktig fresejern.
jo det kunne jo stemme!

Kan tipse om ABI trä i Göteborg, de har mange eldre listtyper i sortimentet og kan levere med post.

D Datagubben skrev:
Hei, tenkte å bygge en speilpanel, men etter å ha googlet rundt litt og sett på YouTube ser jeg lister jeg aldri har sett i byggehandelen. Noen som har peiling på disse listene? sikter først og fremst på de i selve speilet. Noen som har peiling på om man kan finne disse på noen av de større etablerte byggevarehus? Er det nedre bildet en hulkillist eller er det noen type spesiallist?

K[bild]
[bild]
Fant du noen lister? Har du blitt ferdig med panelet? Jeg sitter selv og vurderer å bygge et panel og syntes det andre bildet du viste var fint, men hvordan gjør man det?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.