Düsseldorff
Det der er vanskelig. Eneste tipset er dessverre å ta en vinkel av gangen og måle ordentlig.

• Liker
Skellyhoe_daqueri
  • Laddar…
Klurigt. Hvis jeg ikke er ute og sykler, så vil den skrå listen du holder med tommelen ha en lavere "høyde" loddrett enn den du holder med fingrene, så en av dem vil måtte "forkroppes" for å få til et møte. Jeg ville ha kappe den skrå til høyre rett i sin venstrekant og så forsøkt å matche profilen på den korte til venstre ved å kappe den så den går ut og helt dekker siden på listen den møter i kråkelhjørnet.
(Men enda heller ville jeg vært fornøyd med fargeforskjellen og latt listen slutte mot veggen før det blir kranglete 😅)

• Liker
Skellyhoe_daqueri
  • Laddar…
pjgb pjgb skrev:
Klurigt. Om jeg ikke er ute og sykler så vil den vinklede listen du holder med tommelen ha en lavere "høyde" loddrett enn den du holder med fingrene, så en av dem vil måtte "forkroppes" for å få til et møte.
Jeg ville kappet den vinklede til høyre rett i sin venstrekant og så prøvd å matche profilen på den korte til venstre ved å kappe den så den går ut og helt dekker siden på listen den møter i trøbbelhjørnet.
(Men enda heller ville jeg nøyd meg med fargeforskjellen og latt listen slutte mot veggen før det blir trøblete 😅)
Tusen takk for hjelpen 🙏

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.