Finnes det noen som kan hjelpe meg med å omdanne en limtrebjelke til stålbjelke.
har fått vite at jeg skal bruke en limtrebjelke med målene 115*310*3300 når jeg skal rive en vegg, belastningen blir 25 k\n per stolpe samt en svikt på 6mm. jeg skulle ønske å ha en I eller H-bjelke for å redusere høyden på bjelken.
 
Takk, dette var akkurat det jeg trengte.
 
  • Liker
Vante
  • Laddar…
Lenken fungerer dessverre ikke lenger, er det noen som vet om en annen?
 
suverent, takker og bukker.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.