Hei,
Jeg har en mobil ovn/kamin der skorsteinen monteres i seksjoner, typ teleskop. Kan bli litt vinglete, så jeg tenker på om det ville vært mulig å lime noen seksjoner for en stødigere konstruksjon. Finnes det overhodet lim som tåler de høye temperaturene nær kaminen? /mvh