Det er nå på tide å sette opp panel (perlestaff) på gipsen i min sommerhytte. Av en bekjent fikk jeg rådet om å lime panelet istedenfor å spikre det. Jeg har også lest en gang/sted at man kan gjøre det. Er dette en anerkjent metode og hvordan fungerer den? Det høres ikke så bra ut synes jeg, en spiker er jo en spiker!
Takknemlig for synspunkter og kommentarer.