Hei! I hagen har jeg en gammel betongtrapp som ser sliten ut og jeg vurderer nå forskjellige alternativer. Et av dem er å støpe på litt betong der det trengs og deretter kle trappen med belegningsstein av betong, 210x140x50 mm. Er det gjennomførbart om jeg bruker rikelig med steinlim, f.eks. PU700, eller kan jeg regne med at steiner vil løsne hver vinter på grunn av vann som renner ned og fryser mellom og under steinene?
Hvorfor lime og ikke støpe inn steinene?
Om du føler deg usikker på å støpe fast steinen, så kan du lime dem med naturstensfix som er godkjent for utendørs bruk…Skärkarl skrev:
https://ardex.se/produkt/ardex-x-32/
Klikk her for å svare